کد خبر 578617
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸

منچسترسیتی در آستانه به خدمت گرفتن ایلکای گوندوغان از بوروسیا دورتموند با مبلغ 19 میلیون پوند است.

به گزارش مشرق به نقل از دیلی میل، ایلکای گوندوغان هافبک ترک تبار آلمانی که سابقه زیادی در مصدومیت دارد در این تابستان از دورتموند جدا می‌شود و مقصد بعدی او لیگ برتر و منچسترسیتی خواهد بود. در این بین دو باشگاه سیتی و دورتموند برای انتقال گوندوغان با مبلغ 19 میلیون پوند توافق کرده‌اند. گوندوگان ۲۵ ساله تا سال ۲۰۱۷ با زردپوشان وستفالن قرارداد داشت.

باشگاه منچسترسیتی همچنین پل پوگبا را زیر نظر دارد تا در صورت امکان او را در این تابستان به ترکیب خود اضافه کند، هرچند انتظار می‌رود که تیم سرشناس شهر تورین برای فروش وی به آبی‌های شهر منچستر رقمی در حدود ۷۵ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

منچسترسیتی چشم به جذب ایسکو، هافبک بازی‌ساز رئال‌مادرید دوخته است. مانوئل پیگرینی، سرمربی فعلی منچسترسیتی پیش از این قصد به خدمت گرفتن او را از مالاگا داشت، هر چند در نهایت رقابت برای جذب این هافبک اسپانیایی را به رئال‌مادرید واگذار کرد.

دیلی میل همچنین از فهرست بلندبالای گواردیولا برای جذب بازیکن در تابستان خبر داده و حتی ضرب الاجل نیز تعیین کرده تا هر چه زودتر بازیکنان مورد نظر او به خدمت گرفته شود. یکی دیگر از بازیکنانی که باید منتظر اخبار انتقال او در رسانه‌ها باشیم جان استونز مدافع آینده‌دار تیم ملی انگلیس است که سه باشگاه یونایتد، چلسی و ستیی به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن هستند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس